غریبه...

عاشق بی معشوق

عاشقانه.عشقولانه.عشق.رویایی

 وقتي دلم به درد مياد و كسي نيست

به حرفهايم گوش كند،

وقتي تمام غم هاي عالم در دلم نشسته است،

وقتي احساس مي كنم دردمندترين انسان عالمم،

وقتي تمام عزيزانم با من غريبه مي شوند...

و كسي نيست كه

حرمت اشك هاي نيمه شبم را حفظ كند،

وقتي تمام عالم را قفس مي بينم...

بي اختيار از كنار آن هايي كه دوستشان دارم

بي تفاوت مي گذرم . . . !

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت12:58---20 بهمن 1391
حرفي نيست

در سكوتم فرياد را نظاره كنيد

فرياد در گلو خشكيده است

حرفي نيست

چشمان بي فروغ

به دنبال كوچكترين روزنه رهايي

زبان قاصر از بيان حرفي نيست


sadegh
ساعت12:56---20 بهمن 1391
سلام لیلا خوبی؟؟لینکت کردم جوجو

k.t
ساعت12:40---19 بهمن 1391
man asheghe ahang kaviram chon roshana to academi khond

ghazale0066
ساعت12:26---19 بهمن 1391
salam doste khobam matlabet aliye bishtaresh kon bishtaro bishtaresh kon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت12:21توسط leyli | |